ارجاع شکایت ایران به سازمان ملل متحد

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اظهارات سفیر آمریکا در سازمان ملل در مورد کمک تسلیحاتی ایران به یمن و استفاده از موشک ایرانی برای حمله به ریاض، گفت: بنابر ادعای مطرح شده، مجموعه فنی حوزه دفاعی جمهوری اسلامی در حال بررسی ادعای نیکی هیلی، نماینده دائمی آمریکا مبنی بر تحویل تسلیحات ایرانی به انصارالله یمن و نشان دادن تصویری از این موشک‌ها در سازمان ملل است.

وی افزود: از این رو مجموعه‌های فنی حوزه دفاعی جمهوری اسلامی درخواستی را تنظیم کرده تا بتوان در این رابطه جهت شفافیت به سازمان ملل شکایت کنیم.

وزیر دفاع تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی می‌توانند هر ادعایی را مطرح کنند، اما به دنبال طرح شکایت، بنا به درخواست جمهوری اسلامی باید قطعه‌ای از این موشک‌ها تحویل ایران داده ‌شود.

حاتمی ادامه داد: بدون بررسی و از راه دور نمی‌توان پاسخ این ادعای را داد، از این رو به زودی شکایت جمهوری اسلامی در قالب درخواستی تهیه و به سازمان ملل ارجاع خواهند کرد.



امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در همایش سراسری فرماندهان ارتش گفت: تمامی اقدامات و برنامه های ارتش باید در راستای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، استقلال و تمامیت ارضی و توجه جدی به تهدیدات دشمنان باشد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در همایش فرماندهان ارتش با عنوان "ارتش انقلابی"که در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حال برگزاری است گفت : دفاع از انقلاب و نظام اسلامی , حفظ استقلال و تمامیت ارضی و مقابله با تهدیدات به معنای عام و زوج خبیث رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار به معنای خاص آن، دو وظیفه ارتش است.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 معاون هماهنگ کننده ارتش دریادار حبیب الله سیاری صبح امروز در همایش سراسری فرماندهان با درود بر بنیان گذار انقلاب اسلامی  و تقدیر و تشکر از حضور فرماندهان حاضر در همایش بویژه سردار سرلشگر باقری ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح گفت : با توکل به خداوند بزرگ در اجرای تدابیر فرماندهی محترم کل ارتش , نخستین همایش سراسری فرماندهان با اهداف زیر برگذار می شود .
رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش ج.ا.ا. به تبیین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در موضوع ارتقای توان رزمی برای رویارویی با تهدید به ویژه در وضعیت کنونی جهان پرداخت و افزود: اهمیت  تبیین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب امیر فرماندهی محترم کل ارتش و نیز انجام هماهنگی لازم میان همه ی فرماندهان در جهت اجرایی شدن سیاست های قرارگاه مرکزی و ستاد کل نیروهای مسلح از نکات مهم در برگزاری این همایش می باشد.
دریادار سیاری افزود : تبیین جهت گیری های امیر فرماندهی محترم کل ارتش ج. ا. ا برای اجرایی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و همچنین تبیین انتظارات امیر فرماندهی محترم کل ارتش ج. ا. ا از فرماندهان و مدیران و کارکنان ارتش ج. ا. ا از دیگر مباحث مهم این همایش است.
این فرمانده عالیرتبه ارتش با اشاره به تبیین ویژگی های فرماندهی جهادی در این همایش بیان داشت: بهره برداری از سخنان ارزشمند میهمانان و تلاش در جهت هم افزایی عملکرد فرماندهان و مدیران برای انجام ماموریت از موارد دیگر مورد بررسی در همایش می باشد.
معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه افزود : فردا نیز همایش با اهداف یاد شده همچنان برقرارست  امیدواریم مدیران و فرماندهان حاضر بیشترین بهره را از نکات مورد بحث ببرند .
دریادار سیاری در پایان این مراسم ایشان از سردار محترم سرلشگر باقری ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح به خاطر حضور و ارائه ی رهنمودهایشان تشکر کرد .



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

سرلشکر محمد باقری در همایش فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست ستاد کل نیروهای مسلح تقویت ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با قدردانی از حضور به موقع، مفید و موثر ارتش در جریان زلزله اخیر کرمانشاه گفت: اگر در این زلزله کمک نیروهای مسلح نبود مطمئنا آلام بیشتری به مردم منطقه کرمانشاه وارد می آمد.



دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

برخی رژیم‌های عربی بی توجه به حمایت‌های جهانی از فلسطین در پی عادی سازی روابط با اشغالگران قدس هستند.

برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع اقدام برخی رژیم‌های عربی برای عادی سازی روابط خود با اشغالگران قدس پرداخته است. این در حالی است که دیشب ۱۴ عضو شورای امنیت ملی سازمان ملل برای تصویب قطعنامه‌ای در حمایت از قدس تلاش کردند.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

همایش سراسری ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور ابلاغ تدابیر و خط مشی فرمانده کل ارتش مبتنی بر تدابیر ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی ) و نیز تبیین راهبردهای ارتقای توانمندی و توان رزمی در راستای اهداف و ماموریتهای واگذاری به ارتش آغاز شد.

در آغاز این همایش سردار سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح ، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش ، روسای سازمانهای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات ، فرماندهان نیروها و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و فرماندهان یکان های عمده ارتش و معاونان ستاد ارتش حضور دارند.



منابع خبری یمن از شلیک یک فروند موشک بالستیک «برکان اچ۲» به سمت کاخ پادشاه سعودی در ریاض خبر دادند.

«پرس تی وی» ، «العالم» و «المیادین» به نقل از انصارالله از برخورد موشک بالستیک نیروهای یمنی به قصر الیمامه در ریاض خبردادند یگان موشکی یمن اعلام کرد نیروهای یمنی با موشک "برکان ۲ اچ" کاخ پادشاهی یمامه در ریاض پایتخت عربستان را هدف قرار دادند.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله ضمن تائید این خبر اعلام کرد که این موشک به سمت کاخ الیمامه در ریاض شلیک شده است.
به گزارش رویترز، دود غلیظی آسمان ریاض را پوشانده است.
این در حالی است که شبکه العربیه گزارش داد که سامانه دفاعی موشکی عربستان موشک بالستیک برکان اچ ۲ را رهگیری کرده است.
کاخ یمامه محل اقامت و دفتر پادشاه عربستان سعودی است. کاخ در حومه های غربی ریاض، پایتخت پادشاهی و همچنین دفتر مرکزی دادگاه سلطنتی واقع شده است.
ملک سلمان روز گذشته در این کاخ با «مایک پمپئو» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) دیدار داشته است.



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 




دسته بندی : اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

تصویر قدیمی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دوران تبعید به ایرانشهر؛ سال ۱۳۵۶.




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

 

 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا با برگزاری رزمایش‌های تخصصی و بزرگ و رزمایش‌های مشترک با دیگر کشور ارتقا یافته است.

 امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار وابستگان نظامی کشورهای مختلف در ایران گفت: «دریا» همواره در تفکر و فرهنگ ایرانیان، سرچشمه برکت، رونق اقتصادی و ایجاد روابط بین المللی با رعایت احترام متقابل بوده است. 
بخش عظیمی از آب‌های کره زمین میراث مشترک بشریت است و اقیانوس‌ها و آب‌های بین‌المللی عرصه لازم برای گفت‌وگوی ملت‌ها و تبادل فرهنگ‌های ملل‌های مختلف را فراهم آورده و دریاها می‌توانند عرصه مشترک همکاری و روابط انسانی بیشتر را به دور از هرگونه تعصب برای بشر به ارمغان آورند.





دسته بندی : دیدنی ها ,   , 

 

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار موضوعاتی از قبیل لایحه بودجه سال 97، چگونگی محقق شدن حکم فرماندهی معظم کل قوا در بودجه سال 97 در محورهای ارتقای توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و رفع نیازهای معیشتی و نیز چگونگی اقدامات لازم برای بهبود وضعیت بازنشستگان نیروهای مسلح، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



 اختلاف طبقاتی و عدم توجه به قشر مستضعف، بلایی است که می تواند عواقب سخت دنیوی و اخروی برای مدیران جامعه به دنبال داشته باشد.
امام خمینی که خود پرچمدار مبارزه با فساد و سیستم سرمایه سالارانه است، بارها و بارها نسبت به نتایج شوم دنیاگرایی مسئولین هشدار داده و فرمودند: انفجاری که از باطن یک مملکتی که مدّعی اسلامی است پیدا شده و مأیوس از اسلام شده‌اند، مأیوس از برنامه‌های اسلام شده‌اند؛ یک همچو انفجاری را هیچ کس نمی‌تواند جلویش را بگیرد...


هنوز عراق طعم آزادی از دست داعش را نچشیده که خبرهای جدیدی از شکل‌گیری گروه دیگری از تکفیری‌ها در عراق شنیده می‌شود. «گروه مقاومت مردمی کردستان» که به «الرایات البیضاء» (پرچم‌های سفید) نیز شهرت دارد شامل مجموعه‌ای از جدایی‌طلبان اهل تسنن و گروه‌هایی از پژاک و گروه موسوم به «آزادگان اهل تسنن» است که کرکوک را هدف گرفته‌اند.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

نائب رئیس سابق موساد، خواستار پاکسازی قومی فلسطینی‌ها شد و گفت ارتش (رژیم صهیونیستی) بایستی فلسطینی‌ها را تکه تکه کند و به اجبار به آن سوی رود اردن انتقال دهد.
پایگاه اینترنتی روزنامه الکترونیکی رای الیوم در یادداشتی نوشت: فاشیسم و نژادپرستی در اسرائیل در محافل حزب صهیونیستی «کار» که گفته می شود منتسب به اردوگاه چپ است، فراگیر شده است. این حزب مسئول نخست و مستقیم همه مشکلات و مصیبت هایی است که تاکنون بر سر ملت فلسطین و ملت های عربی آمده است برای اینکه از زمان ایجاد رژیم اشغالگر در فلسطین در سال هزار و نهصد و چهل و هشت تا سال هزار و نهصد و هفتاد و هفت، حزب حاکم (در این رژیم) بوده است.



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

آدرس کانال تلگرامی ارتش جمهوری اسلامی ایران: 

https://telegram.me/ajanews_ir



Image result for ‫با عمود پرواز V-22 Osprey آشنا شوید‬‎

لطفا برای مشاهده ویدئو بر روی تصویر کلیک نمائید.

وی-۲۲ آسپری ( Bell Boeing V-22 Osprey) تیلت‌روتور دو ملخهٔ نظامی آمریکایی است. آسپری (به معنی عقاب ماهیگیر) هم توانایی برخاست و فرود عمودی به سبک بالگردها و هم امکان برخاست و فرود کوتاه به سبک هواپیماها را دارد و به عنوان هواگردی طراحی شده که همزمان ویژگی‌های یک بالگرد متعارف و قابلیت پرواز سریع و دوربرد یک هواپیمای توربوپراپ را داشته باشد.
طراحی و توسعه
در پی شکست آمریکا در عملیات طبس، نیاز به هواگردی در ناوگان نظامی آمریکا احساس شد که بتواند سرعت و برد پروازی یک هواپیما را با قابلیت پرواز عمودی بالگرد ترکیب کند. در سال ۱۹۸۳ وظیفه طراحی این هواگرد به تیم مشترکی از کارخانه‌های بل هلیکوپتر و بوئینگ سپرده شد. اولین نمونه وی-۲۲ در ۱۹۸۹ به پرواز درآمد اما پیچیدگی‌ها و دشواری‌های فراوانی که در راه ساخت نخستین هواگرد پروانه گردان (تیلت-روتور) نظامی در تاریخ هوانوردی وجود داشت، باعث شد تا معرفی رسمی آن به نیروهای مسلح آمریکا تا سال ۲۰۰۷ طول بکشد.




دسته بندی : دیدنی ها ,   , 

جهان اسلام یکپارچه علیه صهیونیست‌ها/ ملت ایران: "رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد" / پرچم اسرائیل در برنامه زنده کشور ترکیه به آتش کشیده شد / پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی دراندونزی به آتش کشیده شد / خشم آلمانی ها از رژیم صهیونیستی/ آتش زدن پرچم اسرائیل در کلن / خشم سفیر اسرائیل در برلین

کاریکاتور/ پرچم برافراشته، پرچم برافروخته!!!




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

شکست داعش - نمایه

 کارشناسان آمریکایی با اذعان به موفقیت ایران در شکست داعش و تقویت نفوذ منطقه‌ایش به صورت هم‌زمان، از تشکیل گروه‌هایی به سبک حزب‌الله لبنان در سراسر خاورمیانه ابراز نگرانی می‌کنند.



فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نگاه مخصوص و کار را متوجه مبحثی تحت عنوان تمدن دریایی کرده ایم اضافه کرد: دریا مجالی برای پیشرفت و اکتساب منزلت منطقه ای و جهانی است
امیر دریادار خانزادی تاکید کرد: تا وقتی که روی خشکی مستقر هستیم و نگاه به دریاها، تحت حاکمیت کشور هست، اتفاق پیچیده ای برای ما نمی افتد لکن آن چیزی که که تحت عنوان تمدن دریایی قصد داریم از آن سخن بزنیم پا را فراتر از این می گذارد.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع ضمن تشریح آخرین دستاوردهای این سازمان در حوزه‌های نظامی و غیرنظامی، گفت: امروز کشور به توانایی تولید نیروگاه‌های کوچک هسته‌ای دست یافته است و ما برای پیشران زیردریایی به همین مقیاس و با توان بیشتر نیاز داریم. اما هنوز دستور ساخت زیردریایی اتمی و با رانش هسته‌ای به ما داده نشده است ولی قابلیت ساختش را در کشور داریم.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

تصاویری دیدنی از الحاق ناو موشک انداز سپر به ناوگان شمال نداجا منتشر شد.
 

ناو موشک‌انداز "سپر" به‌عنوان جدیدترین ناو موشک‌انداز ایرانی صبح امروز با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در بندر انزلی به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شد.
ناو سپر 47 متر طول، 3 متر و 90 سانتی‌متر ارتفاع، حداکثر 35 گره دریایی سرعت دارد و مجهز به انواع سلاح‌های پیشرفته بومی‌سازی‌شده شامل سامانه موشکی سطح به سطح، توپ‌های 76 و 40 میلی‌متری و رادار کنترل آتش با قابلیت ردیابی جنگنده‌ها و موشک‌های کروز است.



دسته بندی : اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

در پروژه «اسراییل بزرگ‌تر» و «طرح یینون»، رژیم صهیونیستی به دنبال این است که محیط ژئوپلتیک‌اش را از خلال «بالکانیزه» کردن منطقه در قالب کوچک و ضعیف کردن حکومت‌های عرب اطراف‌اش بازطراحی نماید.

روزگاری «تئودور هرتزل» پدر صهیونیست‌ها گفت «محدوده دولت یهود، از رود نیل تا فرات خواهد بود». همین عبارت نیز از زبان خاخام «فیشرمن» نیز بدین شکل ابراز شد: «سرزمین موعود، از رود نیل مصر تا فرات عراق که بخش‌هایی از سوریه و لبنان هم جزو آن خواهد بود، مساحت خواهد داشت». با نگاه به بافت کنونی حوادث، متوجه خواهید شد که حمله به عراق در سال ۲۰۰۳، جنگ شش روزه لبنان در سال ۲۰۰۶، و حمله به لیبی در سال ۲۰۱۱، و جریانات اخیر سوریه، عراق و یمن، در مسیر همین طرح صهیونیست‌ها برای خاورمیانه صورت گرفت. طرح «اسراییل بزرگ‌تر»، به دنبال تضعیف همسایگان عرب از طریق پروژه توسعه‌بخشی سرزمین صهیونیست به کمک آمریکا، عربستان سعودی، و ناتو است. در این مسیر، آنها به دنبال افزایش محدوده قدرت و نفوذ و رویارویی با ایران هستند. دیگر نیاز به گفتن ندارد که پروژه اسراییل بزرگ‌تر دقیقا در راستای اندیشه امپریالیستی آمریکاست. اقدام امروز ترامپ مبنی بر تغییر پایتخت از تل‌آویو به قدس، یعنی خدمت به تحقق طرح اسراییل بزرگ‌تر.





دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

در این فیلم ها همواره یک متخصص حوزه تکنولوژی وجود دارد که با گجت های فوق العاده خود به شخصیت های اصلی کمک می کند ماموریتشان را با موفقیت به پایان برسانند. اما باید بدانید که جاسوسان و ماموران مخفی در دنیای واقعی نیز حضور دارند. در شهر واشنگتن دی سی یک موزه بین المللی جاسوسی ساخته شده که به دنیای جاسوسان و ابزارهای آن ها تعلق دارد. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با برخی از این ابزارهای جاسوسی باور نکردنی در سراسر دنیا که تاکنون کشف شده اند آشنا کنیم.

۱- دستی با اسلحه
این یک دست مصنوعی است که اسلحه ای در آن کار گذاشته شده است. برای شلیک کردن تنها لازم بود با انگشت، بدن فرد مورد نظر را لمس کنید. این ابزار جاسوسی در موزه اوبرهاوزن در آلمان قرار دارد.



دسته بندی : فناوری اطلاعات  ,   , 

صدور دوازدهمین هفته‌نامه خط حزب‌الله نشریه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‎الله خامنه‎ای، توصیه‌ای از رهبر انقلاب به جمعی از اعضای مجلس اعلای اسلامی عراق را درباره آیت‎الله سیستانی منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از اعضای مجلس اعلای اسلامی عراق تأکید کردند: مجلس اعلا یک جواهر گرانبها در دست شماست و امیدوارم تمام تلاش خود را برای حفاظت از آن انجام دهید. 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین در این دیدار با اشاره به جایگاه مهم مرجعیت در عراق فرمودند: قدر آیت‌الله سیستانی را بسیار بدانید و به نصایح ایشان گوش دهید.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش گفت: به همت متخصصین  نیروی زمینی ارتش، 2 فروند بالگرد 214 بازسازی و یک فروند دیگر از بالگردهای 214 بازآماد (اورهال) شد.
وی گفت: جوانان برومند هوانیروز ارتش در حوزه تعمیر بالگردها به خودکفایی علمی رسیده‌اند و امروز شاهد آن هستیم که بدون نیاز به دیگران می‌توانند بالگردهایی را که دچار نقص فنی هستند را تعمیر و به ناوگان پروازی بازگردانند.
امیر قربانی ادامه داد: همچنین تعداد سه دستگاه آتلیه تعمیراتی توسط کارکنان مجرب و توانمند هوانیروز طراحی و تولید شده است که این دستگاه‌ها قابلیت تعمیر بالگردها در مناطق مختلف دارند.
وی بیان داشت: در گذشته چنانچه بالگردی دچار نقص فنی می‌شد، باید توسط خودروهای حمل بالگرد از منطقه به مرکز تعمیرات اعزام و نسبت به تعمیر آن اقدام می‌شد اما با تولید آتلیه تعمیراتی مشکل حمل و نقل بالگردها مرتفع شد.
فرمانده هوانیروز گفت: این دستگاه‌ها از امروز در اختیار پایگاه‌های هوانیروز مسجد سلیمان، کرمان و کرمانشاه قرار خواهد گرفت.
فرمانده هوانیروز خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودروی شستشوی موتورهای بالگردهای هوانیروز که توسط متخصصین فنی هوانیروز طراحی و تولید شده نیز رونمایی شد.
گفتنی است این بالگردها صبح دیروز از انجام تست های لازم با حضور امیر پورشاسپ و امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به ناوگان هوانیروز پیوست.



دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

 گروه تروریستی داعش رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تهدید به قتل کرد.
به گزارش روزنامه سان، گروه تروریستی داعش با انتشار پوستری از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد از آنها انتقام خواهد گرفت.
پایگاه اینترنتی «سایت» با اعلام این مطلب افزود: گروه تروریستی داعش که پیشتر نیز به تهدید مقامات آمریکا و اسرائیل پرداخته، این بار اعلام کرده که آن را عملی خواهد کرد.
این تهدید در حالی انجام می گیرد که آمریکا به عنوان حامی اصلی تروریست ها در سوریه و عراق بوده و رژیم صهیونیستی نیز طی سال های فعالیت تروریست ها در سوریه، امکانات پزشکی و نظامی خود را در اختیار آنها قرار داده است.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی در پارلمان اروپا با دفاع از توافق هسته ای با ایران ، تعامل با ایران را به نفع کل منطقه خاورمیانه دانست و گفت: اطمینان دارم آمریکا نیز به اجرای کامل برجام متعهد خواهد بود و این پیام را از وزیر خارجه آمریکا دریافت کردیم.

به گزارش ایرنا ، موگرینی سه شنبه شب در پارلمان اروپا با اشاره به وضعیت ناآرامی ها در خاورمیانه و بیان اینکه 'ما شاهد یک جهان واقعا خطرناک در پیرامون خود هستیم' گفت: در این شرایط ، حفظ و اجرای توافق هسته ای با ایران یک 'ضرورت مطلق' است. خیلی ساده است؛ ما نمی توانیم از عهده تنشهای بیشتر در خاورمیانه و یک بحران دیگر اشاعه هسته ای برآییم. ما نمی توانیم اعتبار یک توافق چندجانبه مورد تایید یک قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را مخدوش کنیم و نمی توانیم توافقی را که وعده های خود را عملی کرده است از میان ببریم.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: چنانچه تدبیر دولت باشد، قرارگاه خاتم به عنوان یک مجموعه پیشگام در بازسازی سوریه مشارکت خواهد کرد و ما آمادگی این کار را داریم.

سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه صبح امروز( چهارشنبه 22 آذر) در نشست خبری به مناسبت بیست و هشتمین سالروز تشکیل این قرارگاه طی سخنانی اظهار داشت: با افتتاح فاز اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس که توسط قرارگاه ساخته شد، موفق به تولید بنزین یورو 4 به میزان 1.5 میلیارد لیتر از آغاز تولید تاکنون شده‌ایم.وی با اشاره به پروژه‌های سدسازی قرارگاه خاتم الانبیا افزود: ما تاکنون موفق به ساخت 62 سد در کشور شده ایم.سردار عبداللی درباره مشارکت در بازسازی سوریه گفت: چنانچه تدبیر دولت بر این امر قرار گیرد قرارگاه خاتم به عنوان یک مجموعه پیشگام در بازسازی سوریه مشارکت خواهد کرد و ما آمادگی این کار را داریم.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   ,