Image result for ‫عکس از رهبر معظم انقلاب‬‎

دوستان گرامی لطفا برای مشاهد ی ویدئو روی تصویر کلیک نمایید.




دسته بندی : ولایت عشق ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

حضرت آیت الله خامنه‌ای، تقلیل فاجعه میانمار به یک درگیری مذهبی بین مسلمانان و بودایی‌ها را نادرست خواندند و افزودند: البته ممکن است در این حادثه تعصب مذهبی تأثیر داشته باشد اما این قضیه، یک قضیه سیاسی است، زیرا مجری آن، دولت میانمار است و در رأس آن دولت نیز زنی بی‌رحم قرار دارد که برنده جایزه صلح نوبل بوده و با این اتفاقات، در واقع، مرگ جایزه صلح نوبل رقم خورد.
ایشان افزودند: این فجایع در مقابل چشم کشورها و دولتهای اسلامی و مجامع جهانی و دولتهای ریاکار و دروغگوی مدعی حقوق بشر از سوی دولت بی‌رحم میانمار، در حال رخ دادن است.



مدیر سیا روز گذشته گفت طرح این مسئله که ممکن است برخی کشورها مانند ایران برای خرید رازهای مربوط به برنامه هسته‌ای به کره شمالی نزدیک شوند دور از ذهن نیست.

کره شمالی 

 کره شمالی گذشته طولانی مدتی از گسترش و انتقال دانش و فناوری هسته‌ای خود به نقاط مختلف دنیا را دارد.

وی در ادامه گفت: همانطور که کره شمالی به تلاش برای پرتاب موفق موشکهای دوربردتر و نصب تسلیحات هسته‌ای به این موشکها ادامه می‌دهد، بسیار بعید است که درصورت دستیابی آنها به این قابلیت، آن را در اختیار گروه‌های دیگر قرار ندهند و ایران مطمئنا یکی از کشورهایی است که مایل است برای دستیابی به این قابلیت هزینه کند.

وی درباره اطلاعات مربوط به  کره شمالی گفت: تصور میکنیم کیم جونگ اون قصد دارد از این تسلیحات برای دفاع از رژیم خود و سپس اتحاد دوباره دو کره استفاده کند. اما با اینحال نهادهای اطلاعاتی به داده‌های بسیار بیشتری نیاز دارند.

مدیر سیا همچنین درباره مبارزه با تروریستها گفت که این کشور در شکار رهبران ارشد گروه‌های تروریستی مصمم است و آنها روزهای آخر خود را سپری می‌کنند.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توسعه سواحل مُکران اقدام و عمل می‌خواهد و با گفتن "طرح داریم" مسئولان، این منطقه توسعه نمی‌یابد.

 

حبیب‌الله سیاری در مراسم روز جهانی دریانوردی با بیان این‌که باید برای استفاده از منابع دریایی آمایش جمعیتی مناسبی را در سواحل کشور مستقر کنیم، اظهار کرد: اگر کشور به دو قسمت تقسیم شود تمام امکانات در غرب و شمال غربی است و این نشان می‌دهد ما نتوانسته‌ایم از امکانات خود در شرق کشور به خوبی استفده کنیم.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: در فروردین و شهریور ماه امسال هواپیماهای جاسوسی آمریکایی توسط قرارگاه پدافند هوایی مورد هشدار و اخطار قرار گرفتند.

 به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با حضور در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما گفت: در ساعت 9:30 صبح اول فروردین ماه امسال عملیات اخطار و هشدار به یک فروند هواپیمای جاسوسی U2 آمریکایی که می‌تواند تا ارتفاع 80 هزار پایی پرواز کند و زمانی که ما به آن اخطار دادیم در ارتفاع 60 هزارپایی بود توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا انجام شد، این هواپیما که حتی لباس خلبان آن هم طوری طراحی شده که امواج رادار را بازتاب ندهد، می‌بایست در سکوت کامل رادیویی پرواز کند.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

 رئیس سازمان بسیج مستضعین در پاسخ به پرسش خبرنگارحوزه دفاعی ایرنا گفت: بازرسی از مراکز نظامی تابع قواعد خاص و جزو خطوط ممنوعه نظام است و این موضوع را همه مسئولین کشور هم اعلام کرده‌اند.

 سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور روز یکشنبه درحاشیه همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج افزود: غربی‌ها هم می‌دانند که طرح ادعای بازرسی از مراکز نظامی ما، تعارفی بیش نیست و آنها به هیچ چیز کمتر از اضمحلال انقلاب اسلامی راضی نیستند.

جانشین فرمانده سپاه در بسیج تاکید کرد: مراکز نظامی، ناموس نیروهای مسلح بوده و بازرسی از آنها جزو خطوط ممنوعه نظام است.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

 حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، این قرارگاه را «خط مقدمِ دفاع از حیثیت و موجودیت کشور» خواندند و با اشاره به نقش بی‌بدیل نیروی انسانی در پیشرفت بخشهای مختلف از جمله نیروهای مسلح، تأکید کردند: باید با کار و تلاش بی‌وقفه، استعدادهای پرشمار نیروی انسانی را شکوفا کنید و آن را در خدمت رفع نیازها و کمبودهای کشور قرار دهید.




دسته بندی : ولایت عشق ,  امنیتی دفاعی ,   , 

مرکز آشیانه پهپادهای پدافند هوایی با حضور امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) افتتاح شد.

این آشیانه و پهپادهایش متصل به سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور و مجهز به انواع طیف‌های فرکانسی و سامانه‌های راداری است.
امیراسماعیلی در مراسم افتتاح این پایگاه اظهار داشت: شاید دشمن فکر کند که می‌تواند به ما حمله کند اما چطور می‌خواهد جان سالم به در ببرد.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

 فرمانده نیروی زمینی ارتش، ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایس شایسته سالاری را از اصو ل. اساسی در نیروی زمینی ارتش دانست

 پانزدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نزاجا با حضور جمعی از فرماندهان ارشد این نیرو و تعدادی از کارکنان و خانواده­‌های آن‌ها پیش از ظهر امروز در سالن صبا مشهد برگزار شد.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم ضمن تبریک دهه ولایت با اشاره به فعالیت­‌های نزاجا اظهار داشت: ما در نیروی زمینی کار را مبتنی بر سه اصل پایه‌گذاری کردیم تا امور قوام داشته باشد، این اصول که عبارتند از: ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری ریشه در شعور جمعی دارد.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه پشتیبانی از نیروهای مسلح با قدرت ادامه خواهد داشت، گفت: بایستی بدانیم در این چهار سال برای هر یک از نیروهای مسلح چه کارهایی باید انجام‌ دهیم.

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش مدیران ارشد این وزارتخانه با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم به ویژه یک هزار شهید صنعت دفاعی اظهار داشت: این روزها شاهد بازگشت پیکر پاک شهید حججی به کشور هستیم ‌که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، این شهید بزرگوار حجتی بر روی زمین ‌برای همه ما شدند.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 فرمانده نیروی دریایی ارتش از پروژه‌های در حال ساخت کارخانجات این نیرو در منطقه یکم بندرعباس بازدید کرد.

دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در روز دوم حضور خود در منطقه یکم این نیرو (بندر عباس) صبح امروز از پروژه های در حال ساخت و در دست تعمیر کارخانجات بازدید کرد.

سیاری ابتدا با حضور در محل پروژه ساخت ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» روند اجرای طرح های جدید و قابلیّت های پیشرفته بر روی این ناوشکن را مورد ارزیابی قرار داد.
وی همچنین ضمن بررسی شرایط تکمیل سایر پروژه های در دست ساخت کارخانجات اعم از ناو موشک انداز سینا ۴ و ناو شیراز، از ناو پشتیبانی رزمی بندرعباس و زیردریایی نوح که مراحل تعمیرات اساسی را طی می کنند، بازدید کرد.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

همزمان با پهلوگیری ناوگروه ۴۷ نیروی دریایی راهبردی ارتش در منطقه یکم (بندرعباس)، ناوگروه ۴۸ این نیرو عازم مأموریت به آب‌های آزاد و بین‌المللی شد.

دیروز(شنبه) طی مراسمی با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، ناوگروه ۴۸ این نیرو متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «الوند» و ناو پشتیبانی رزمی «لاوان» عازم مأموریت به سمت آب‌های آزاد و بین‌المللی شد.

ناوگروه ۴۷ اطلاعاتی، عملیاتی، آموزشی نداجا متشکل از ناوشکن البرز و ناو بوشهر پس از ۷۶ روز دریانوردی و طی ۷۵۰۰ مایل دریایی صبح امروز به کشور بازگشت.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه مؤسسات مالی و اعتباری وابسته به نهاد نظامی واگذار نمی‌شود، تاکید کرد: مؤسسات مالی خود را در چارچوب قانون ساماندهی می‌کنیم.

 امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره واگذاری مؤسسات مالی و اعتباری وابسته به نهادهای نظامی گفت: هیچ برنامه‌ای برای واگذاری این مؤسسات وجود ندارد.

وی افزود: بانک مرکزی برنامه‌ای برای ساماندهی تمامی مؤسسات مالی و اعتباری سراسر کشور دارد که در آن همه جوانب و حق و حقوق سهامداران رعایت می‌شود.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در مرکز جهاد و خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از نمایشگاه دستاوردهای بومی این نیرو بازدید کرد.

 ردار سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (شنبه) در مرکز جهاد و خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) حضور یافت و از نمایشگاه دستاوردهای بومی این قرارگاه بازدید کرد.

در جریان این بازدید امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش،سردار علی عبدالهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل و سردار مسعور جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل سرلشکر باقری را همراهی می‌کردند.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله صبح امروز (شنبه) یک فروند موشک بالستیک از نوع «قاهر ام2» را به سمت پایگاه نظامی متعلق به مزدوران سودانی وابسته به ائتلاف سعودی در حومه منطقه «المُوَسَّم» منطقه جازان واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.
شبکه المسیره یمن ضمن پوشش این خبر به تعداد تلفات احتمالی ناشی از این حمله موشکی اشاره‎ای نکرد.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تأمین منافع و امنیت، انتقال فرهنگ و ارتقاء توانمندی رزمی و دفاعی کشور از مهم‌ترین اهداف اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز در مراسم استقبال ناوگروه ۴۷ متشکل از ناوشکن البرز و ناو پشتیبانی رزمی بوشهر نیروی دریایی ارتش و بدرقه ناوگروه ۴۸ متشکل از ناوشکن الوند و ناو پشتیبانی لاوان اعزامی نداجا به خلیج عدن با اشاره به اهداف مأموریت‌های این ناوگان‌ها، اظهار کرد: حدود 9 سال است که در آب‌های دور، حضوری مقتدرانه داشته‌ایم و این در حالی است که بسیاری از مدعیان قدرت فکر می‌کردند حضور ما مقطعی و موقتی است.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

 وزیر دفاع گفت: دفاع در کشور بر پایه حمایت مردم از نیروهای مسلح است.

 امیر سرتیپ حاتمی افزود: دفاع در کشور بر پایه حمایت مردم است از نیروهای مسلح ولی ابزار، امکانات و تجهیزات را ما باید فراهم بکنیم که با برنامه ای که پیش بینی کردیم تلاش می کنیم نیازهای نیروهای مسلح را تأمین کنیم. 

وی در ادامه گفت: اختلاف محاسباتی در باره حقوق نیروهای مسلح مطرح بود که با جلسه ای که بین سازمان برنامه و بودجه و نیروهای مسلح برگزار شد کارگروهی تشکیل گردید تا این موضوع را بررسی کند تا دیگر چنین اختلافی صورت نگیرد و همچون گذشته حقوق ها سر موعد پرداخت شود. 




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

 به مناسبت فرارسیدن موسم حج ابراهیمی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی پیام مهمی خطاب به حجاج بیت‌الله الحرام صادر نمودند.

 متن این پیام که صبح امروز (پنجشنبه) از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر نماینده‌ی ولیّ فقیه و سرپرست زائران ایرانی در مراسم برائت از مشرکان در صحرای عرفات قرائت شد به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد خاتم النّبیّین و آله الطّاهرین و صحبه المنتجبین.

خدای بزرگ را سپاس میگویم که امسال نیز سعادت حج‌گزاری را به خیل انبوه مؤمنان از سراسر جهان عطا فرمود تا از این سرچشمه‌ی گوارا و فیّاض برخوردار شوند و در روزها و شبهایی که ساعات مغتنم و مبارکش، همچون اکسیری معجزه‌گر میتواند دلها را منقلب و جانها را پاکیزه و مزیّن سازد، در مجاورت خانه‌ی با عظمت خداوند و مواقیتِ عبادت و خشوع و ذکر و تقرّب باشند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

قطعنامه پایانی مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات با محکوم کردن سیاست‌های سلطه‌طلبانه آمریکا خوانده شد.

به گزارش ایسنا، زائران ایرانی بیت‌الله الحرام روز پنجشنبه نهم ذی‌الحجه با شرکت در مراسم برائت از مشرکین، در قطعنامه‌ای ۱۰ ماده‌ای، دخالت‌های آمریکا در امور کشورهای اسلامی را مصداق واقعی بی‌اعتنایی به حق ملت‌ها در تعیین سرنوشت خویش دانستند و هرگونه تلاش کشورها برای عادی‌سازی مناسبات با رژیم کودک‌کش صهیونیستی را موجب ایجاد خلل در صفوف مسلمانان و جبهه مقاومت اسلامی دانسته و آن را محکوم کردند.

زائران در این قطعنامه بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان و اعلام کردند که اندیشه‌های مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار داده و یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجدالحرام و منا در سال ۹۴ را گرامی داشتند.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

 جانشین فرمانده کل ارتش با حضور در دوره ۲۸ کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: اگر می‌خواهیم در جنگ‌های نوین قدرتمند ظاهر شویم، باید دانش خود را ارتقا دهیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ پوردستان در این مراسم خطاب به دانشجویان حاضر در این دوره آموزشی گفت: شما دانشجویان فرصت حضور در این دانشگاه را غنیمت بشمارید و از ظرفیت‌های علمی و تجربی اساتید خود نهایت بهره را ببرید.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

نودوهفتمین شماره خط حزب‌الله در نهمین روز از شهریور ماه ۱۳۹۶ مصادف با روز عرفه، با تیتر «مبارزه ادامه دارد»، منتشر شد.

  به گزارش خط حزب‌الله، دوشنبه‌ی هفته‌ی گذشته بود که رهبر انقلاب در دیدار با طلاب استان تهران فرمودند: «باید مبارزه کرد؛ بدون مبارزه هیچ‌چیز به دست نمی‌آید... البتّه معنای مبارزه، [گفتنِ] «زنده باد مرده باد نیست.» به همین جهت سخن هفته‌ی این شماره از نشریه، به چگونگی تداوم یافتن انقلاب، مجاهدت، گفتن، فکر کردن و متشکّل شدن در این راه از منظر رهبر انقلاب پرداخته است.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: زمانی تمام دنیا دست به دست هم داده بودند تا نظام سوریه را متلاشی کنند اما امروز فقط حدود ۱۶ درصد از خاک سوریه در اشغال آن‌ها قرار دارد.

 حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس با اشاره به روز عرفه، هفته دولت و مسائل منطقه، اظهار داشت: همه شهدا به حسین به علی (ع) اقتدا کردند؛ زیرا ایشان روش تربیت انسان را به ما آموختند به همین دلیل است که می‌بینیم هدا همگی در زمزمه‌ها و دعاها و نیز راز و نیازهایشان از حسین بن علی (ع) می‌گویند.



Image result for امیر موسوی

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه هم‌افزایی بصیرتی در دستورکار ارتش بوده و هست، گفت: در یک برنامه پنج ساله نیز دغدغه معیشت را در ارتش برطرف می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتقای توان دفاعی و رزمی حد و مرزی ندارد و ما در این خصوص نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

سرلشکر موسوی با اشاره به تفاوت‌های ماموریتی میان ارتش و سپاه پاسداران تصریح کرد: بخش اعظمی از ماموریت‌ها یعنی حدود 80 درصد ماموریت‌های ما مجزا و با هم هیچ تداخلی ندارد. سیاست ما در آن 20 درصد ماموریت مشابه هم‌افزایی بوده و در آن 80 درصد نیز سیاست ما پشتیبانی و حمایت از سپاه پاسداران است.




دسته بندی : اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

رهبر انقلاب: جنگ نرم بسیار حساب شده‌ای علیه جمهوری اسلامی وجود دارد/ تغییر باورهای مردم هدف امروز دشمن است.




دسته بندی : ولایت عشق ,  جنگ نرم ,   , 

 
آمریکا اعتقاد دارد که توافق هسته‌ای میان ایران و ۱+۵ تفاوتی بین بازرسی از مراکز نظامی و غیر نظامی قائل نمی شود. 
گرچه نیکی هیلی سراسیمه به وین رفت تا آژانس را وادار به بازدید از مراکز نظامی ایران کند و دست خالی بازگشت، اما آمریکایی‌ها دست از این خواسته خود بر نخواهند داشت. 
نماینده آمریکا در سازمان ملل برای رایزنی و راضی کردن آژانس بین المللی انرژی اتمی به وین رفت و در این سفر تلاش کرد تا آمانو را وادار کند تا با فشار به ایران اجازه بازدید از مراکز نظامی کشورمان را بگیرد. 
وی گفت: «آژانس برنامه راستی‌آزمایی بسیار قدرتمندی در ایران دارد. از شنیدن کارهایی که آنها انجام می‌دهند، خرسند شدم، اما آژانس با همه محاسنی که دارد تنها به اندازه‌ای معتبر است که به آنها اجازه داده شود، آنچه می‌خواهند را مشاهده کنند. ایران علناً اعلام کرده که اجازه دسترسی به مراکز نظامی‌اش را نمی‌دهد، ولی برجام تفاوتی بین مراکز نظامی و غیرنظامی قائل نشده است.»


تسنیم/ سران رژیم صهیونیستی معتقدند هماهنگی ارتش لبنان و حزب الله پیامدهای راهبردی عمیقی بر خلاف مصالح این رژیم به دنبال خواهد داشت.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم از هماهنگی‌های امنیتی بوجود آمده بین حزب‌الله لبنان و ارتش این کشور ابراز وحشت کرده و در مطلبی در این رابطه نوشت: در چارچوب جنگ کنونی در مرزهای سوریه و لبنان که برای پاک‌سازی گروه‌های مسلح به ویژه جبهه النصره و داعش انجام می شود، همکاری عملیاتی بین ارتش لبنان و سوریه و حزب‌الله لبنان به وجود آمده که مستقیماً بر اسرائیل تأثیرگذار است.



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 

 یک مبلغ سعودی با اشاره به پیروزی عملیات موصل و فلوجه گفت: همبستگی و انسجام بین شیعیان با وجود حملات پی در پی به آنان، باور کردنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری المسله، محمد مبلغ سعودی گفت، هرگاه پیروزی چشمگیر در فلوجه و موصل علیه داعش را می بینم، می خواهم از شیعیان که منبع اعتماد و قدرت و توانمندی هستند، درس بگیرم.

وی با اشاره به حرکت و تحقیقات خود در مسیری مشخص ادامه داد: بعد از پنجاه سال حرکت در یک مسیر، اکنون می خواهم در مسیری متفاوت گام برداشته و در مورد شیعیان بیشتر بدانم.



دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,  امنیتی دفاعی ,   , 

تسنیم/ فرمانده کل ارتش گفت: بدون شک امروز فضای مجازی در سلطه شیطان است اما در همین فضای مسموم فرهنگی و عقیدتی فردی مانند شهید حججی پیدا می‌شود که دنیا را تکان می‌دهد.
امیر سید عبدالرحیم موسوی شامگاه امشب در همایش روز قشر بسیج اصناف که در سالن همایش مجتمع اداری اصناف برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: یاد و خاطره شهیدان امانی، لاجوری و یک هزار شهید اصناف قم را گرامی می‌داریم و خداوند بزرگ را شاکر هستیم که توفیق داد تا در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و در جمع بسیج اصناف باشم.



دسته بندی : اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

فارس/ ستاد مرکزی اربعین حسینی با صدور اطلاعیه‌ای از ثبت نام متقاضیان اربعین از روز گذشته خبر داد و اعلام کرد ثبت نام در سامانه سماح برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

در این اطلاعیه آمده است:

1- ثبت نام از زائرین اربعین از ساعت 10:00 صبح امروز چهارشنبه 1‏/6‏/1396 برابر یکم ذی الحجه سال 1438 همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در سامانه سماح به آدرسsamah.haj.ir آغاز شد.


Image result for ‫گیربکس دوسرعته دریایی رونمایی شد‬‎

گیربکس دوسرعته دریایی در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور امام جمعه آذربایجان شرقی رونمایی شد.


به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به‌مناسبت روز صنعت دفاعی و در اولین روز از هفته دولت با حضور امیر رستگاری مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و حجت الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان آذربایجان شرقی، گیربکس دوسرعته دریایی در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع رونمایی شد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   , 

امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در بالی اندونزی با ویرانتو وزیر ارشد هماهنگی امور سیاسی، امنیتی و حقوقی این کشور جنوب شرق آسیا دیدار و گفت وگو کرد.
این دیدار در حاشیه سومین گردهمایی تخصصی (سمپوزیوم) امنیت دریایی در بالی اندونزی که با حضور ده ها فرمانده و هیات بلندپایه نیروی دریایی 54 کشور جهان در حال برگزاری است، انجام شد.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه از افزایش نفوذ منطقه‌ای ایران ابراز نگرانی کرد.

 خطر امنیتی بزرگ ایران و حزب‌الله علیه تل‌آویوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه ضمن ابراز نگرانی از افزایش نفوذ ایران در منطقه، درباره خطر این اتفاق برای اسرائیل هشدار داد.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

 داعش ویدیوی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرد که در آن یک پسر بچه ۱۰ ساله که پسر یکی از سربازان سابق آمریکاست، دونالد ترامپ را تهدید می‌کند.

 به نوشته روزنامه دیلی میل،‌ این پسر بچه که گفته می‌شود پدرش از سربازن آمریکایی بوده و در جنگ عراق حضور داشته است، به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا می‌گوید که این نبرد در "سرزمین شما به پایان می‌رسد". در این ویدیو که در رقه سوریه فیلمبرداری شده است، پسر بچه مذکور همچنین می‌گوید که ترامپ "بازیچه دست یهودیان" است.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

 پزشکی در یک بیمارستان روانی در حال چکاپ بیماران بود. وقتی به اتاق یکی از بیماران وارد شد، دید که بیمار شماره یک روی زمین نشسته است و در حال اره کردن یک تکه چوب خیالی است. بیمار شماره دو پای خود را به سقف بسته بود و از سقف آویزان بود.




دسته بندی : داستانک ,   , 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بر خلاف دیدگاه برخی از افراد که گفتند، اصلا امروز جنگی نداریم و بگذارید مردم زندگی خود را در آرامش داشته باشند، بله ما نیز قبول داریم که نباید جنگ شود اما، منطقی این است که ما برای در امان ماندن از جنگ باید آرایش جنگی و آمادگی لازم را داشته و موشک‌ها را آماده کنیم.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

مردم یمن امروز با حضور در میدان‌های تحصن در طول انقلاب 21 سپتامبر، به درخواست انصارالله برای بسیج و اعزام به جبهه‌های نبرد با متجاوزان سعودی لبیک گفتند.

 «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، جمعه گذشته خواسته بود تا پنجشنبه آینده (موافق با دوم ذی‌الحجة)، روز بسیج نیروها در میدان‌های اعتصاب در طول انقلاب 21 سپتامبر و اعزام کاروان‌های نظامی مختلف به جبهه‌های نبرد با عربستان سعودی و همپیمانان آنها باشد.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش پس از استقبال سفیر کشورمان و مقامات نیروی دریایی اندونزی در نخستین روز سمپوزیوم امنیت دریایی که در کشور اندونزی در حال برگزاری است شرکت کرد.

بنا بر این گزارش، سومین سمپوزیوم امنیت دریایی با موضوع «همکاری دریایی برای انتظام خوب در دریا» به مدت ۳ روز در بالی اندونزی برگزار می شود.
بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده توسط نیروی دریایی کشور اندونزی؛ مادام رتنو مرسودی وزیر امور خارجه این کشور سخنران ویژه افتتاحیه سومین سمپوزیوم امنیت دریایی بود. همچنین دریاسالار والدمیر ایوانوویچ کرلو فرمانده نیروی دریایی روسیه طی سخنانی به ارائه مطالبی پیرامون رویه انتظام بین المللی در دریا پرداخت.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

سخنگوی ارتش گفت:مدافعان حریم اهل بیت(ع) با خون مطهرشان انسجام و وحدت مردم، نظام و نیروهای مسلح را تقویت می‌کنند.

 امیر سرتیپ دوم ستاد شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره روحیه انقلابی جوانان امروز در مقایسه با نسل دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: ملت ایران پس از جنگ تحمیلی نشان داد که با استمداد از روح شهدا بهتر از دوران دفاع مقدس پای انقلاب و آرمان‌های اسلامی ایستاده‌اند.




دسته بندی : امنیتی دفاعی ,   , 

معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه در سفر به لبنان با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار آخرین تحولات منطقه به ویژه تحولات لبنان، سوریه، عراق و فلسطین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه در این ملاقات با تبریک پیروزی های اخیر ارتش و مقاومت لبنان در مبارزه با گروه های تروریستی ابراز امیدواری کرد، این پیروزی ها به ثبات و استقرار بیشتر در لبنان بینجامد.
دبیرکل حزب الله لبنان نیز با تشکر از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از لبنان بر انسجام داخلی بین ارتش و مقاومت و مردم و دولت لبنان تاکید کرد.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   , 

تروریست های داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی در آزادسازی تلعفر، چاه های نفت اطراف این شهر را به آتش کشیدند.

 به گزارش «بغداد الیوم»، تروریست های داعش که از زمان آغاز عملیات آزادسازی شهر تلعفر خسارت های زیادی را متحمل شده اند، چاه های نفت اطراف این شهر را به آتش کشیدند.

بر اساس این خبر این اقدام در راستای جلوگیری از پیشروی های نیروهای مسلح عراقی در شهر تلعفر عنوان شده است.




دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   ,