در این مراسم که با حضور میلیونی عاشقان امام امت آغاز شده است، پس از ذکر مصیبت یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تولیت آستان امام خمینی (ره) به سخنرانی پرداخت. لحظاتی پیش نیز رهبر انقلاب سخنرانی خود را در حرم حضرت امام آغاز کرد.
 
مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل ساعت 9 صبح امروز در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد. در همین حال، دقایقی پیش سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز شد.

 به گزارش «تابناک»، در این مراسم که با حضور میلیونی عاشقان امام امت آغاز شده است، پس از ذکر مصیبت یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تولیت آستان امام خمینی (ره) به سخنرانی پرداخت. لحظاتی پیش نیز رهبر انقلاب سخنرانی خود را در حرم حضرت امام آغاز کرد.

 
امام مؤمن است، متعبد است و انقلابی است/ تبیین پنج شاخص انقلابی‌گری

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

شهید ارتشی

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید محسن قوطاسلو، شهید مدافع حرم ارتش از تیپ ۶۵ نوهد(نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی) امشب و مراسم تشییع پیکر مطهر او فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید محسن قوطاسلو، شهید مدافع حرم ارتش از تیپ 65 نوهد(نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی) امشب 25 فروردین ماه 95 همزمان با نماز مغرب و عشا در پاکدشت برگزار می‌شود. این مراسم همراه با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مسجد سید الشهدا واقع در پاکدشت، شهرک شهید نامجو(دو هزار واحدی) با حضور عموم مردم پاکدشت برپا خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این تکاور شهید صبح فردا 26 فرودین ماه 95 برگزار خواهد شد. این مراسم ساعت 9 صبح از سر مامازند (شهرستان پاکدشت) آغاز خواهد شد و پیکر مطهر شهید قوطاسلو روی دستان مردم زادگاهش به سمت مصلای پاکدشت تشییع می‌شود و سپس جهت انجام مراسم خاکسپاری به قطعه 50 گلزار شهدای تهران در بهشت زهرا(س) منتقل خواهد شد.

شهید «محسن قطاسلو» متولد 1369 از تکاوران تیپ 65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی از اهالی پاکدشت در استان تهران است که به‌ تازگی و در سن 25 سالگی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوسته است.

4 تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند، طی چند روز گذشته توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند. ستوان دوم «شهید مجتبی یداللهی منفرد» متولد 1370 از تیپ 65 نوهد(نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی) از اهالی تهران،شهید «محسن قطاسلو» متولد 1369 از تکاوران تیپ 65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی از اهالی پاکدشت در استان تهران،سروان «شهید مرتضی زرهرند» فرزند محمد علی متولد 1358 یکی از تکاوران تیپ 258 شهید پژوهنده شاهرود و سرهنگ «شهید مجتبی ذوالفقار نسب» متولد 1356 از رکن دوم تیپ 45 تکاور از اهالی شهرستان شوشتر در استان خوزستان نخستین شهدای مدافع حرم ارتشی هستند.




دسته بندی :  ,   , 

مادرانه‌های جوانترین تکاور شهید ارتش: فرزندم فدای امام خامنه‌ای/ روز تولد و شهادتش یکی شد

 

مادر شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با تسنیم می‌گوید: بچه‌ام فدای اهل‌بیت(ع)، بچه‌ام فدای رهبر، فدای رهبری امام خامنه‌ای و امام خمینی(ره). پسرم راه اینان را رفت. این فقط از تقدیر خداوند است که شهادت و تولدش هم‌زمان شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، وقتی غیرت شیعه به جوش می‌آید دیگر برای کسی ملیت، سن و سال، ارتشی یا سپاهی و کرد یا بلوچ تفاوتی نمی‌کند، همه به خروش می‌آیند، بزرگ و کوچک، پیر و جوان از شرق و غرب و شمال و جنوب برای حقانیت اسلام صف می‌کشند. در سوریه نیز هر خونی که ریخته شد، غیرتی جوشید و همتی برای حماسه حضور شد. خیلی‌ها برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و اسلام و مقابله با جریان‌های ضداسلامی که با بدنام کردن دین قصد لشکرکشی و تجاوز به مظلومان را دارند، آماده می‌شوند و مقابل سپاه کفر قد علم می‌کنند، به‌خصوص اگر کسی تکاوری زبده باشد و مهارتش مقابله با جگرخوارانی باشد که به ایجاد توحش در میان مردم فخر می‌کنند، قطعاً پیشروتر از دیگران برای پرچمداری مدافعان حرم حرکت خواهد کرد.

چند روز پیش بود که 4 تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داوطلبانه راهی سوریه شده بودند، توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

جوانترین آنها ستوان دوم «شهید مجتبی یداللهی منفرد» متولد 1370 است که در سن 24سالگی به شهدای مدافع حرم پیوست. او که یکی از تکاوران زبده تیپ 65 نوهد (نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی) از اهالی تهران بوده است، داوطلبانه برای دفاع از حریم آل الله در سوریه حضور پیدا کرد و کنار سایر همرزمانش به شهادت رسید.

آرزوی دامادی‌اش را داشتم اما شهادتش نصیبم شد/ روز تولد و شهادتش یکی شد

مادر شهید یداللهی بعد از وداع آخر با پیکر فرزند جوان خود صبورانه از افتخار این روزهایش چنین می‌گوید: پسر من راه امام حسین(ع)، زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) را داوطلبانه رفت. برای رضای خدا و به‌عشق اهل بیت امام حسین(ع) به سوریه رفت. آرزوی دامادی‌اش را داشتم اما شهادتش نصیبم شد. خدا گلچینش کرد. بچه من هم مثل خانم فاطمه زهرا(س) از پهلو تیر خورده بود و به شهادت رسید.

او ادامه می‌دهد: پدرش مداح اهل بیت(ع) است. از بچگی با حضور در هیأت‌ها آن‌قدر عشق امام حسین(ع) در وجود مجتبی افتاده بود که دیگر شیفته شده بود. روز تولد و شهادت پسرم یکی شد. این فقط از تقدیر خداوند است که شهادت و تولدش هم‌زمان شده است. خدا خودش او را انتخاب و گلچین کرد تا راهش را بروند.

بچه‌ام فدای امام خامنه‌ای/ پسرم ایرانشهر را به‌خاطر امام خامنه‌ای برای خدمت انتخاب کرد

مادر جوان‌ترین تکاور شهید ارتش که چند روزی بیشتر نیست که به جمع شهدای حرم پیوسته است، با صلابت می‌گوید: بچه‌ام فدای اهل بیت(ع). بچه‌ام فدای رهبر، فدای رهبری امام خامنه‌ای و امام خمینی(ره). پسرم راه اینان را رفت. مجتبی می‌گفت: «امام خامنه‌ای اولین جایی که رفت ایرانشهر (یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان) بود (ساواک او را به این منطقه تبعید کرده بود) و من هم می‌خواهم اولین منطقه‌ای که به‌انتخاب خود می‌روم ایرانشهر باشد.» از آنجا راهی حرم اهل بیت(ع) شد.

مادر است دیگر، شاید در روزهایی سعی کرد او را راضی کند که به فعالیت در مرزهای کشور اکتفا کند و همین‌جا بماند، اما کسی که مدتها آرزوی جهادی زیستن را در سر پرورانده بود، نمی‌توانست خود را محدود به جغرافیای شهرش بکند. مادر می‌گوید: گاهی سعی می‌کردم منصرفش کنم ولی همیشه می‌گفت: «مامان ما عاشق امام حسینیم.»، زینب‌وار رفت، عاشقانه رفت. این یک ماه آخر خیلی مهربان شده بود. خدا به من دختر نداده است. بچه من خواهر نداشت، اما همیشه خودش کمک‌دستم بود و می‌گفت: «دخترت هم می‌شوم».

تنها برادرش را هم عاشق و داوطلب شهادت کرده بود

مادر شهید یداللهی دو فرزند داشته که حالا با شهادت فرزند ارشدش فقط یک پسر دیگر دارد. او درباره عشق فرزندانش به انقلاب، مقاومت و شهادت می‌گوید: یک پسر دیگر هم دارم که متولد 1374 است. مجتبی برادرش را هم علاقه‌مند و داوطلب شهادت کرد. آن‌قدر برایش از راه شهادت صحبت کرد که او را هم علاقمند کرد. هرچه گفتم «مادر منصرف شو». گفت: «مادر! نگران نباش! پشت و پناه ما خداست. پیغمبر(ص) و اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) پشت و پناه ما هستند».

شهادت مدافعان حرم افتخار است

او در پایان جملاتی را خطاب به خانواده شهدای مدافع حرم می‌گوید و ادامه می‌دهد: خانواده شهدای مدافع حرم باید به شهادت این بچه‌ها افتخار کنند. شهادت بهترین سعادتی بود که نصیب این بچه‌ها شد. مجتبی همیشه به من توصیه‌اش صبوری بود و می‌گفت: «مادر، بعد از شهادت من زینب‌وار صبور باش و گریه نکن.»، این توصیه همیشگی‌اش بود. او می‌گفت: «بعد از شهادت من شما باید برادر و پدرم را دلداری بدهی».




دسته بندی :  ,   , 

نمادهای شیطان پرستی+ عکس

 

نمادهای شیطان پرستی

نمادهای شیطان پرستی

 

نمادهای شیطان پرستی

شیطان پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهن نماد ( archetype ) می داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول میداند و این نوع شیطان پرستی اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد به همین دلیل هم این اعتقاد بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می شود.

شیطان در این اعتقاد نماد نیروی تاریکی طبیعت ، طبیعت شهوانی ، مرگ ، بهترین نشانه قدرت و ضدمذهب بودن است.

 

این اعتقاد شیطان پرستی دارای شاخه های متعددی است اما می توان گفت جز یکی دو نوع آن همگی دارای اصول زیر می باشند:




دسته بندی :  ,   , 

دو ضربه سنگین بر سر حکام آل‌سعود!

 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العالم، آمریکا و دبیرکل سازمان ملل متحد تنها در یک روز دو ضربه سنگین به عربستان سعودی وارد کردند. 
نخستین ضربه به عربستان سعودی از طرف واشینگتن وارد شد که اعلام کرد نه تنها انصارالله را سازمان تروریستی نمی داند بلکه آنها را یکی از طرف‌های گفت وگوهای سیاسی جاری در کویت برای پایان دادن به بحران یمن می داند.



دسته بندی :  ,   , 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العالم، «شیخ حمید الهایس،» اعلام کرد تعداد زیادی سعودی در شمال رمادی و مناطق متعدد انبار حضور دارند و عامل بسیاری از عملیات های انتحاری نیز سعودی ها هستند و به طور کلی اندیشه تروریستی در منطقه منشأ سعودی دارد.

وی همچنین در واکنش به اظهارات اهانت آمیز سفیر عربستان سعودی در بغداد که شهر فلوجه را سرطان و ساکنانش را تروریست هایی توصیف کرده بود که باید کشته شوند، تاکید کرد دولت عراق باید به سخنان ثامر السبهان واکنش نشان دهد.

حمید الهایس تصریح کرد اولا اگر ساکنان فلوجه تروریست بودند چهارصد هزار نفر از آنها خانه و کاشانه خودشان را ترک نمی کردند. دوم آنکه در شهر فلوجه افراد تروریست حضور دارند و این انکار نشدنی نیست اما به این میزانی که السبهان گفته است نیست. علتش نیز جنگجویان عشایر فلوجه و انبار هستند که با داعشی ها در همه اراضی انبار می جنگند و جان فشانی‌های زیادی کرده‌اند.

وی تاکید کرد تروریست ها فقط در شهر انبار بیش از 30 هزار خانه را در شهر رمادی در استان انبار منفجر و همین رقم را نیز در فلوجه و مناطق دیگر ویران کرده اند. دولت باید پاسخ بدهد و مشخص کند چه کسی در این مناطق تروریست و چه کسی ضد تروریسم است.




دسته بندی :  ,   , 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی "وطن"، "سامی العریدی،" مفتی سابق گروه تروریستی "جبهه النصره" با استناد به سخنان کسانی که آنان را علمای مسلمان نامید، جنگ علیه علویان سوریه را خواستار شد. البته او توضیح نداد که منظورش، تنها، جنگ با افراد مسلح علوی است یا غیر نظامیان علوی را نیز شامل می شود.    

العریدی گفت: امام غزالی گفته است که باید مانند مرتدان با آنان رفتار شود؛ لذا واجب است زمین از آنان پاکسازی شود.

وی، با استناد به گفته های پیامبر تکفیری ها یعنی ابن تیمیه، ادعا کرد ابن تیمیه نیز گفته است که آنان (علویان)، از یهود، نصاری و حتی بسیاری از مشرکین، کافرترند. لذا زیان آنان برای امت محمد (ص) بزرگتر از ضرر کفار محارب می باشد. 




دسته بندی :  ,   , 

خالد آل سعود"، یکی از اعضای خاندان سلطنتی عربستان، ضمن ابراز نگرانی از پیروزی های ارتش عراق در مبارزه با داعش، جنگ با این گروه تروریستی را جنگ با اسلام دانست.
خالد، در یک پیام توییتری، نوشت: بسیار خلاصه بگویم؛ برخلاف ادعای مجوسیان، آنچه در فلوجه می گذرد، جنگ با اسلام است نَه ریشه کن کردن داعش. 
ارتش عراق با کمک نیروهای بسیج مردمی و عشایر عملیات نظامی گسترده ای را برای پاکسازی شهر فلوجه آغاز کرده است.
رسانه های برخی از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برای نجات داعش از دست ارتش و نیروهای مردمی عراق چنین وانمود می کنند که شیعیان به کشتار اهل تسنن می پردازند و مناطق سنی نشین را محاصره کرده اند.

شاهزاده سعودی: جنگ با داعش جنگ با اسلام است!




دسته بندی :  ,   , 

کشف داروی درمان آلزایمر توسط دانشمند خرم آبادی مقیم آمریکا

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بیژن الماسیان گفت:این دارو،نوعی سوپر واکسن است و یک داروی جلوگیری نیست،بلکه دارویی است که جهت درمان بیماری آلزایمر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
این دانشمند ایرانی افزود:ما با حمایت چند دانشگاه معتبر علمی در آمریکا،و همراهی یکی از دانشمندان آمریکایی مقیم نیویورک و یک گروه تحقیقاتی،با بهره گیری از توان علمی دو موسسه تحقیقاتی که مدیریت آن بر عهده من است،موفق به کشف این دارو شدیم و در حال حاضر مراحل تحقیقاتی و آزمایشگاهی آن رو به اتمام است و ظرف مدت2سال آینده امیدواریم که این دورو به صورت فراگیر در دسترس مردم جهان،به ویژه مبتلایان به بیماری آلزایمر قرار گیرد.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

توضیحات مشاور

 

 سردار احمد کریمپور در مراسم یادواره شهدای فصل بهار مریانج با اشاره به اندیشه‌های امام(ره) با اشاره به سخنان رهبری در مورد پاسخ دادن صریح به هرگونه حمله از کشورهای بیگانه، بیان کرد: حضرت آقا فرمودند در هر سطحی که به ما حمله شود ما هم در همان سطح حمله خواهیم کرد. 
شهر‌های موشکی ما آماده شلیک به مراکز مهم هستند



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

محمد مرسی و همفکران بی بصیرت او بر اساس یک تاکتیک سیاسی به تعبیر دیگر عقل سیاسی با اعتماد بیش از حد به دشمن خونی اسلام یعنی آمریکا باعث شدند نه تنها حرکت انقلابی مردم مصر به سرانجام واقعی خود نرسد بلکه خون های ریخته شده مردم مصر برای نهضت اسلامی مصر هم پایمال و خود او هم به حکم اعدام محکوم شود. با باید این جمله امام خامنه ای را تکرار کرد که فرمود «هر فردی و هر جریانی که برای اسلام و به نام اسلام کار میکند، اگر به آمریکا اعتماد کرد، خطای بزرگی مرتکب شده و سیلی‌اش را خواهد خورد؛ کمااینکه خوردند. در همین چند سال اخیر جریانهای اسلامی، به‌خاطر مصلحت‌اندیشی، به‌خاطر عقل سیاسی -اسمش را میگذارند عقل- به‌خاطر تاکتیک که می گفتند این حرکت تاکتیکی است، با آمریکایی‌ها رفیق شدند، به آنها اعتماد کردند، چوبش را خوردند، سیلی‌اش را خوردند و حالا دارند مصیبت هایش را تحمّل میکنند. هرکسی با نام اسلام در جهت اسلام حرکت میکند، اگر به آمریکا اعتماد بکند، خطای بزرگی مرتکب شده.»

افسران - مهر تائید الازهر بر حکم اعدام «محمد مرسی»؛ پایانی بر یک عقل سیاسی!




دسته بندی :  ,   , 

افسران - طب اسلامی

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - حرف رهبری

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - بخشی از سخنان امام خامنه ای در مراسم بیست و هفتمین سالگرد امام راحل

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

تقابل با آمریکا، تقابل با یک جبهه است، خطوط فاصل با دشمن باید در نظر باشد، «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم»

 

افسران - تقابل با آمریکا، تقابل با یک جبهه است، خطوط فاصل با دشمن باید در نظر باشد، «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم» 

 

تقابل با آمریکا، تقابل با یک جبهه است. یک جبهه‌ای وجود دارد که در قطب آن و مرکز آن آمریکا است امّا امتداد آن به جاهای گوناگونی کشیده می شود؛ حتّی گاهی به داخل کشور هم کشیده می شود؛

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

شعار
به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، در یک رزمایش که با هدف شبیه سازی حملۀ حزب الله به اسرائیل انجام می شد، سربازان اسرائیلی درحالی که لباسهایی شبیه حزب الله لبنان پوشیده بودند، با شعار "الله اکبر" و "یا علی" حمله به نیروهای خود را شبیه سازی کردند.
روزنامۀ اسرائیلی «یدیعوت آحرونوت» در پایگاه الکترونیکی خود ویدئویی از آموزش نظامی سربازان اسرائیلی در الجلیل، واقع درنزدیکی مرز لبنان، را منتشر کرده و نوشته است: «آموزش ها از ماه ها پیش آغاز شده بود و سربازان اسرائیلی با پوشیدن لباسهایی شبیه حزب الله لبنان و برافراشتن پرچم آنان و با استفاده از سلاح های قدیمی حزب الله، از جمله تیربارهای کلاشینکوف و موشک اندازها ، فریاد الله اکبر و یا علی سر می دادند».
این روزنامه افزود: «این مانور شرایطی را که ممکن است اسرائیل، در جنگ احتمالی با حزب الله، با آن روبرو شود، شبیه سازی کرده است.



دسته بندی :  ,   , 

افسران - آفتـــــاب انقلاب

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - توی دهان شان زدم !

 


مرحوم حاج احمدآقا خمینی:
برخی از این افراد دور من را گرفته‌اند که بنده را در مقابل حضرت آیت‌الله #خامنه‌_ای قرار دهند که من متوجه شدم و توی دهن‌شان زدم.




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - ❤ تا سفره های افطاری چیزی نمانده ❤

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - انقلابی گری یعنی چی؟

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - یبانات مقام معطم رهبری در دیدار با خبرگان

 




دسته بندی : جنگ نرم ,   , 

افسران - علامه سید محمدحسین حسینی طهرانی (15)

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - گناهان زبان...

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - استاد پناهیان

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,  جنگ نرم ,   , 

رونمایی از هواپیمای خاص در مهرآباد (+عکس)
افسران - رونمایی از هواپیمای خاص در مهرآباد (+عکس)
 



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - حدیث روز/ سیمای زنان بد در آخرالزمان

امیرمؤمنان امام علی علیه السلام فرمود:
در آخرالزمان و هنگام نزدیک شدن قیامت که بدترین زمان هاست، زن هایی ظاهر می‌شوند که برهنه و لخت آشکار می‌گردند، زینت های خود را آشکار می‌سازند.
به فتنه ها داخل می‌شوند و به سوی شهوت ها می‌گرایند و به لذت‌ها می‌شتابند، حرام‌های الهی را حلال می‌شمارند و در جهنم جاودانه خواهند بود.

متن حدیث:

یَظْهَرُ فی آخِرِ الزَّمانِ وَاِقْتِرابِ السّاعَةِ وَهُوَ شَرُّ الاَْزْمِنَةِ نِسْوَةٌ کاشِفاتٌ عاریاتٌ مَتَبَرِّجاتٌ داخِلاتٌ فِی الْفِتَنِ، مائِلاتٌ اِلَی الشَّهَواتِ، مُسْرِعاتٌ اِلَی اللَّذّاتِ، مُسْتَحِلاّتٌ لِلْمُحَرَّماتِ فی جَهَنَّمَ خالِداتٌ.

«من لایحضره الفقیه، ج3، ص390 - مکارم الاخلاق، ص201




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - عالم سنی: امام خمینی قلب من را تسخیر کرده است! او حقیقت محض است ...

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - کار فرهنگی حق

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - مرد کدام اند

 




دسته بندی :  ,   , 

افسران - جنایت بزرگ ازدیدگاه رهبری

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  جنگ نرم ,   , 

افسران - طب اسلامی

 

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - اهداف دشمن را هنگام ورود به کشور بشناسیم

 

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - اهتزار پرچم ایران توسط عراقی‌ها

 

مرکز رسانه ای مقاومت اسلامی نُجَباء نوشت: "وسام محمد هادی" فرمانده مطرح داعش در فلوجه، طی حملات جنگنده های عراقی به هلاکت رسید. همچنین رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء به سوی مناطق "جبیل"، "حی الجغیفی۲" و "المختار" واقع در شهر فلوجه پیشروی کردند. پرچم پرافتخار ایران اسلامی توسط برادران رزمنده عراقی نیز به اهتزاز درآمد.

 




دسته بندی :  ,   , 

افسران - حجت الاسلام طائب:هدف برجام های دیگر تطهیر آمریکاست

 

 




دسته بندی : اقتدار ملی ,  جنگ نرم ,   , 

افسران - علی یاسری فرمانده عراقی: آمریکا برای تجزیه عراق آمده، ولی ایران با تقویت جهاد مردمی عراق،مانع این کار شده است.

 

 




دسته بندی :  ,   , 

افسران - هدف نهایی قیام سیدخراسانی ، آزادی قدس شریف ....

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   ,   , 

افسران - امام خامنه ای: راه انقلاب راه خداست این را همه بدانند این راه بن بست ندارد + صوت

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران -

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

افسران - ازآل سعودنخواهیم گذشت

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,   , 

 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت «میلیتاری امبدید» در مطلبی با توصیف ایران به عنوان چهارمین دشمن آمریکا پس از روسیه، چین و کره شمالی نوشت: ایران کشوری با جمعیتی بین 75 تا 80 میلیون نفر است که بیش از نیمی از آن را جوانان زیر 35 سال تشکیل می‌دهند. این کشور با وسعتی اندکی کمتر از آلاسکا، با 395 هزار میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی، پس از عربستان، مقام دوم را در خاورمیانه در اختیار دارد. 
ارتش این کشور بیش از 525 هزار نیروی نظامی فعال دارد که از این تعداد، حدود 350 هزار نفر را پرسنل کادر و 220 هزار نفر را سربازان کمتر آموزش دیده تشکیل می‌دهند. حدود 1.8 میلیون ایرانی نیز جزو نیروی احتیاط هستند. نیروی دریایی ایران دارای 18 هزار ملوان است و نیروی هوایی حدود 37 هزار پرسنل دارد. مابقی نیروهای نظامی این کشور را مرزبانان یا گروه‌های نظامی نخبه‌ای مانند سپاه ویژه قدس (با 15 هزار نیروی زبده) تشکیل می‌دهند.



دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

پیام فرحبخش متخصص تغذیه در گفت‌وگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: این میوه از خانواده میوه های تابستانی خربزه، ملون، دستنبو و تیل است که همگی خواص مشابهی را دارند. 
وی افزود: میوه‌های آبداری چون طالبی برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند و به صورت فالوده، آبمیوه یا میوه معمول استفاده می شوند.
 فرحبخش با اشاره به شستن این میوه قبل مصرف تصریح کرد: بهتر است پوست طالبی را با مایع ظرفشویی شسته تا میکروب‌های سطح آن قبل از برش کاملا از بین بروند.
 
این متخصص تغذیه اظهار داشت: با توجه به اینکه اضافه وزن و چاقی در کشور روبه افزایش است، به هنگام مصرف طالبی به شکل فالوده یا آبمیوه، افراد باید از حداقل میزان شکر برای آن استفاده کنند. 
وی درمورد تهیه و مصرف آبمیوه ها در بیرون از منزل توصیه کرد: برای خرید آبمیوه های مختلف حتما باید به آبمیوه فروشی های معتبر با مدارک بهداشتی مراجعه کرد، چرا که نوشیدنی های غیربهداشتی بخصوص در تابستان احتمالا ابتلا به بیماری های گوارشی و اسهال را در پی دارد. 
فرحبخش با تاکید بر لزوم گنجاندن میوه در برنامه غذایی، بیان کرد: به افراد با دیابت کنترل شده توصیه می شود با توجه به اینکه طالبی جزو میوه هایی با قند بالا است تنها یک سهم میوه خود را به آن اختصاص دهند و از خورن آب طالبی پرهیز کنند.
 
وی درباره افراد با دیابت کنترل نشده یادآوری کرد: این افراد تا زمانی که به دیابت کنترل شده نرسیده اند باید از مصرف طالبی را کنار گذارند و به جای آن میوه هایی با قند پایین تر را میل کنند.


چه مردانی آلزایمر می گیرند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محققان دانشگاه آپسالا سوئد با مطالعه بیش از ۳۲۰۰ مرد دریافتند افراد مبتلا به آلزایمر حدود سه برابر بیشتر احتمال دارد که شاهد از بین رفتن کروموزوم Y در برخی از سلول های خونی شان باشند.  
همچنین مردان مسنی که کروموزوم Y خود را از دست داده اند، با ریسک بالاتر ابتلا به آلزایمر در طول ۸ سال بعد مواجه هستند. 
 محققان در مطالعات اخیر خود دریافته اند مردان با افزایش سن کروموزوم Y خود را در برخی از سلول های خونی از دست می دهند. این روند بخش عادی افزایش سن است. 
 مطالعه سال ۲۰۱۴ نشان داده بود مردان مسن بدون کروموزوم Y بسیار در معرض ریسک ابتلا به سرطان قرار دارند و نسبت به سایر مردان عمر کوتاه تری دارند.  
به گفته محققان، مردانی که کروموزوم Y خود را از دست داده اند در حدود هفت برابر بیشتر از در معرض ابتلا به آلزایمر قرار دارند.  
یافته های این مطالعه مبتنی بر نمونه خون بیش از ۳۲۰۰ مرد اروپایی با میانگین سنی ۷۳ سال بود. در مجموع ۱۷ درصد از این مردان در برخی سلول های خونی شان کروموزوم Y خود را از دست داده بودند. 



 

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ سری اول سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت "کلینیک آنلاین" مطرح کرده بودند، منتشر شد.  
 
شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک باشگاه خبرنگاران و طرح سوالات خود پاسخ را از پزشکان مطرح در آن بخش دريافت كنيد.
 
اما پاسخ سوالات برخي از کاربران درخصوص "کبد چرب" كه توسط دکتر اکرم پورشمس و ناصر دریانی پاسخ داده شده است، به شرح زیر است:



دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - مولا علی (ع)

 

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - نفوذ در مراکز تصمیم گیری؛ جنگ نرمی که سالهاست شروع شده !!!

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  جنگ نرم ,   , 

افسران - شبکه های اجتماعی و نهاد خانواده.

 

 




دسته بندی : جنگ نرم ,   , 

سردار سرلشکر  "محسن رضایی" فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برخی اظهارات درباره توان موشکی ایران عنوان داشت: برنامه موشکی ایران به هیچ وجه از خارج از مرزها دستور نمی گیرد و این برنامه برای ما در حکم سپر دفاعی است.

وی ادامه داد: موشک های ایران نقش بازدارندگی داشته و به هر مقدار که بخواهیم ، برای دفاع از خودمان موشک تولید می کنیم. 
فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران در پایان خاطر نشان کرد: هیچ کس نمی تواند برای سیستم موشکی ما تعیین تکلیف کند و ما برای بالا بردن کیفیت موشک های خودمان با تمام توان تلاش خواهیم کرد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,   , 

افسران - مثالی زیبا از استاد قرائتی.

 




دسته بندی : اسلام ناب محمد(ص) ,   , 

افسران - اللهم احفظ امام خامنه ای ♥

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  جنگ نرم ,   , 

افسران - اللهم احفظ امام خامنه ای ♥

 

 




دسته بندی : ولایت عشق ,  جنگ نرم ,   ,